обмін досвідом з TEROSON

Обмін досвідом є безцінною можливістю набути унікальні здібності, знання та навички, не витрачаючи власні ресурси та час на подолання шляху випробувань та помилок. Тому спілкування в практичній площині, про продукти та їх застосування, що відбулось 26 березня 2024 року за участю представника компанії Хенкель Україна, дало змогу отримати відповіді на актуальні питання, що виникали під час відновлювальних робіт з ремону кузовів.

Можливість отримати цінні компетенції у застосуванні тих чи інших продуктів, у власній майстерні - самий оптимальний варіант підвищити кваліфікацію персоналу. Знання про властивості продуктів, які надають можливість максимально відтворити комплектність та функціональність певних частин кузова є запорукою найвищої якості ремонту.

Один з прикладів, яким досвідом поділились - звукоізоляційна піна для прихованих порожнин Teroson PU 9500 Foam. Використання її під час відновлювального ремонту не тільки відповідає вимогам автовиробника з ремонту, але й гарантує надання вставкам відповідних функцій, які були закладені під час виготовлення автомобіля. Сірий колір піни, як оригінальний, дозволяє відтворити все, навіть зовнішній вигляд, запобігаючи вбиранню вологи та прояву корозії всередині порожнин. І головне - зменшує шум під час експлуатації автомобіля. 

Інший гарний приклад, що розглядали - обробка поверхонь, що мають ознаки поверхневої корозії, але не потребують обов'язкової ретельної підготовки, як на зовнішніх панелях. Звичайно, потрібно видалити грубі надлишки корозії - цього ніхто не відміняє. 

Але потім Teroson VR 625 в аерозольному фасуванні, чудово справляється з подібними задачами і може використовуватись на поверхнях нижніх або прихованих частин автомобіля - ричаги, балки, підсилювачі, ресори та інше. Маркер в складі продукту, що змінює колір при висиханні, дозволяє контролювати процес реакції з оксидами металу.

Не обійшли стороною і демонтаж вклеєного скла. А точніше його вирізання. Існують класичні методи - зрізання за допомогою металевого дроту двома працівниками. Але, за потреби, можливо використовувати і прогресивні, сучасні інструменти.

Набір TEROSON BOND EASY CUT, що доступний в компанії Хенкель, має спеціальний пристрій, який дозволяє в багатьох випадках легко та просто зрізати скло одному співробітнику, без помічника. Карбоновий корд, що входить до комплекту, запобігає пошкодженню фарби під час вирізання. Отож, можливості набору та його функціональність викликали жвавий інтерес та спонукали учасників до подальшої дискусії.

Професійне та якісне зварювання деталей складається не тільки зі з'єднання за допомогою зварювального апарату, але і з професійного підходу у попередній підготовці. Захисту від корозії, особливо внутрішніх поверхонь з'єднаних деталей можна досягти, виконуючи всі вимоги автовиробника згідно рекомендацій з ремонту. Отже, найякісніший ремонт, який тільки можливий, створюється за допомогою попередньої підготовки, ґрунтування деталей, за допомогою TEROSON VR 4610. І після зварювання, подальшого фарбування та остаточної антикорозійної обробки прихованих порожнин відремонтована деталь буде мати найвищий рівень захисту від корозії.

Сучасні, прості та надійні рішення впроваджуються також і на малярній дільниці. До прикладу, шви стикування ввареної деталі на кузові, за правилами відновлювального ремонту, не шпаклюються поліефірною шпаклівкою - лудяться.

А сучасна альтернатива лудінню виконується клейовою масою TEROSON EP 5010 TR. Маючи певну щільність, добре приклеюється до будь-якого металу, сталь чи алюміній, достатньо швидко сохне та легко, як поліефірна шпаклівка, обробляється звичайними методами шліфування. До цього ж, має надійну товщину шару, що унеможливлює усадку та тріщини в процесі експлуатації. Чудове та рекомендоване рішення від автовиробників.

Ще одне надійне впровадження - фіксація каркасу підсилювача до зовнішньої частини панелі. Фіксування відбувається спеціальним клеєм-герметиком TEROSON MS 222 BG, що після полімеризації, повного висихання, тримає зовнішню панель і не втягує її в місцях контакту з клеєм, як зазвичай відбувається при використанні підручних герметиків. І приємним бонусом до складу клею-герметика є антивібраційні властивості, що дозволяють поглинати будь-яке коливання чи тремтіння зовнішньої панелі під час експлуатації автомобіля.

І як заключення - конструктивна дискусія та обговорення можливостей продуктів спонукала учасників до бажання регулярно приймати участь у подібних зустрічах, обмінюватись досвідом та отримувати нові компетенції. Це, на їхню думку, допоможе застосовувати отриману інформацію в щоденній роботі та підвищувати ефективність своєї майстерні.

Особлива подяка нашому надійному та стратегічному партнеру ТОВ "АВТОСОЮЗ" за можливість у проведенні семінару.